Clinians Napozás utáni készítmények

Clinians Napozás utáni készítmények, hogy a napozás kellemes élmény maradjon és az Ön bőre is friss és egészséges maradjon. Tudjuk, hogy a napozásra kifejezetten szükségünk van és legtöbbünk kellemes időtöltésnek érzi amikor napfürdőzhet. Azonban azt is tudjuk, hogy a napozás, különösen hosszabb ideig jelentős mértékben veszi igénybe a bőrünket és a bőr alatti rétegeket. Ezért kiemelten fontos, hogy a napozást követően megfelelő Clinians Napozás Utáni Készítményeket használjunk. A különböző napozás utáni készítmények használata mellett kiemelten fontos, hogy belülről is megfelelő módon védjük bőrünk egészségét. Ne feledjünk megfelelő mennyiségű folyadékot fogyasztani. Ezen kívül karotinban gazdag növények fogyasztásával is készülhetünk esetleg hosszan tartó napozásra. Így a megfelelő napozás utáni készítményekkel együtt már sokat tehetünk a bőrünk védelme érdekében.

A Clinians Webáruházban széles választékát találhatja meg a Clinians Testkezeléseknek és Testápolóknak. Ezek mellett természetesen a Clinians Kozmetikai termékek szinte teljes választékából válogathat, hogy könnyedén otthonában alakíthassa ki saját házi Clinians Kozmetikáját. Nem szükséges tovább kísérletezni, hiszen a Clinians Szépségápolási termékek megoldást kínálnak mindenki számára a legmagasabb minőségben.

A Bőr ápolása napozás után

Az óvatos napozás nem árt, de a fényvédelemmel nem ér véget a bőrápolás! Ha nem is égtünk le,, akkor is szüksége van a bőrünknek napozás utáni nyugtató krémek alkalmazására, mellyel nyugtató, frissítő, hidratáló hatást érhetünk el.. Akinek zsíros a bőre, annak elég kevesebb, akinek száraz, nagyobb szüksége van az ilyen típusú bőrápolásra.

Ha esetleg leégtünk

Érdemes már a napfürdő előtt gondoskodni arról, hogy ne égjünk le. Ezt megtehetjük több módon is. Ne a parton már a napozás megkezdésekor vigyük fel a bőrre a napvédő szereket, hanem jóval korábban akár reggel ébredés után egy alkalommal és egy még a napozás előtt ismét. Így segíthetjük, hogy a napvédők a bőr mélyebb rétegeibe is eljussanak. Ezen felül a nagy mennyiségű folyadék és karotin bevitel is segíthet. Ennek ellenére, ha mégis megtörténik, kiváló Clinians termékek érhetők el ilyen esetekre is. Enyhébb leégést saját magunk is elláthatjuk:

  • tartsuk 10-15 percig folyó hideg víz alá a bőrt;
  • hideg vizes textíliával borogassuk;
  • olajat, púdert ne tegyünk a felületre;
  • használjuk a napozás utáni bőrápolókat.

Ha sikerült elkerülni a leégést és a napozás élmény marad

A fürdés, napozás után legyen az első lépés, hogy egy langyos zuhannyal eltávolítjuk a bőrünkre rakódott sót, klórt, napvédő krém maradványokat, végül nagy zsírtartalmú, napozás utáni testápolóval alaposan kenjük be magunkat. Ezek a kifejezetten erre a célra fejlesztett készítmények puhán tartják a bőrt, és megakadályozzák a korai hámlást. Arcunkra tegyünk magas víztartalmú, ásványi anyagokban bővelkedő pakolást.

Milyen az ideális napozás utáni készítmény?

A napsugarak hatására a bőrben öregedési folyamatokat serkentő szabad gyökök jönnek létre, ezért is kell, hogy a napozás utáni készítmény tartalmazzon minél több antioxidáns összetevőt, ezeknek ugyanis meghatározó szerepük van a szabadgyök-semlegesítésében. Az ilyen jellegű készítményekben legtöbbször A- , C-és E- vitamint tesznek, ilyeneket keressünk a patikákban.

Nem mellékes a gyulladáscsökkentő hatás: jó hatóanyagok a a panthenol és az allatoin: ezek együtt olyan hatékonyak, hogy akár enyhe égési sérülésre, nap leégésre is alkalmazzák. Kiváló összetevő az aloe vera-kivonat és a bisabolol is: nyugtató, gyulladáscsökkentő hatásuk van.

Belsőleg is védjük testünket a napozás előtt, alatt és azt követően

Legyen a bőrápolás része a kellő mennyiségű folyadékbevitel is. A napi 2-3 liter folyadék fogyasztása mindenki számára alapvető kellene, hogy legyen, nagy melegben, tengerparton, tűző napon, nehéz fizikai munkát végzőknek, illetve várandós nőknek még ennél is több folyadékra van szüksége.

Ne várjunk a szomjúságérzés megjelenéséig, cukros üdítők helyett igyunk ásványvizet, enyhe gyümölcsteát, cukormentes gyümölcsleveket. Az étkezések közt gyümölcsfogyasztással pótolhatjuk az elvesztett nedvességet.